Frequently asked questions
If you can't find the answer to your question, feel free to search!
Primarily because I really want you to be satisfied. I spin, come up with ideas and work at 1000%, and I'm quite flexible. I usually find common ground with anyone quickly. For the second time, it is not my goal to make your ideas for unrealistic sums. I think long-term with my cases, I want them to feel that they are important.
I prepare an individual price offer for each customer. During the initial clarification call, we'll discuss your needs and I'll send you a personalized quote that's made just for you. Most projects fall within the range (Web design HUF 90,000- HUF 290,000, Brand design HUF 30,000- HUF 150,000, Social Media Management HUF 50,000-250,000), but every project is unique.
Yes. I know that working with a designer is a big investment, so I try to make payment as easy as possible for my clients. First, you only need to pay a 30% non-refundable deposit to reserve your place in my calendar. From there, the remaining amount is paid at the end. However, I am flexible and happy to discuss a payment plan that better fits your budget. :)
If we cooperate every month (Social Media Management, preparation of graphic materials), you can pay in one at the beginning of the month, or we can take the amount in two if required.
Of course I can. If you have the basic concept of your brand, we can build it together from scratch. That is also why, if someone chooses the Brand+Web design package, the price is cheaper.
Nothing really. If we start working together, I cannot return the advance payment (30% of the total amount). Also, we part ways in peace and love.
If we have monthly cooperation, then the next 1 month included in the contract must also be paid.
Legyen szó akár egyéni, akár társas vállalkozásról, az alapítás nem fejeződik be a szerződés megírásával illetve a webes ügysegéden keresztül történő bejelentéssel. Vannak olyan adatok, amelyek a NAV-hoz nem jutnak el automatikusan, a vállalkozás létrehozásával, ezért külön bejelentés szükséges. Ezen kívül a Gazdasági Kamarát és az önkormányzatot is tájékoztatni kell a vállalkozás létrejöttéről. Nagyon fontos kérdés lesz a számlázó program kiválasztása és annak tisztázása, mikor, milyen fajta bizonylatot, milyen adattartalommal kell kiállítani. Ugyancsak fontos azt is átbeszélni, hogyan és milyen fajta költségeket számolhatsz el a vállalkozásodban, hogyan gyűjtsd ezeket a bizonylatokat és továbbítsd a könyvelő részére
Erről a kérdésről külön blog bejegyzés is szólni fog. Mindenesetre össze kell gyűjtened adott havi számláidat a vállalkozással kapcsolatos vásárlásokról és igénybe vett szolgáltatásokról és le kell töltened a vállalkozási bankszámla bankkivonatát is. Amennyiben bérszámfejtés is történik, akkor az ezzel kapcsolatos dokumentációt is küldeni kell. Ezek azonban a legalapvetőbb és legáltalánosabb bizonylatok, minden eset más és más lehet. Határidőként tárgyhót követő 5. napot szoktam meghatározni.
Előfordulhatnak olyan esetek is, amikor nem lehet várni hó végéig a bizonylatokkal, mert például sürgősen intézkedni kell. Erre tipikus esetek a munkaügyi bizonylatok (dolgozó felvétele, munkaviszony megszűnése) illetve a vállalkozásban történt változások bejelentése.
Nagyon fontos azt is megjegyezni, hogy a vállalkozásodban bekövetkező bármiféle változásról, szerződésmódosításokról illetve új szerződésekről a könyvelőt azonnal tájékoztatni kell. Utólag ugyanis már nehéz korrigálni, ha az ezzel kapcsolatos elszámolások nem megfelelően történtek.
A leadott bizonylatokat a könyvelő feldolgozza, könyvelési rendszerbe rögzíti. A könyvelés képezi az alapját többek között az adóbevallásoknak, ezek közül a legáltalánosabbak a járulék bevallások (határidő hónapot vagy tárgynegyedévet követő hó 12. napja), az áfa bevallások (határidő tárgyhót, tárgynegyedévet követő hó 20. napja) illetve a kiva- előleg bevallások (tárgynegyedévet követő hó 20. napja. A bizonylatok könyvelési rendszerben történő rögzítése a Te dolgodat is megkönnyíti, ugyanis számos olyan információ birtokába kerülhetsz, amelyet pusztán a bizonylatok alapján nehéz lenne megállapítani. Többek között időben tudomást szerzel az adófizetési kötelezettségeidről és ezzel tervezni is tudsz. Nyomon tudod azt is követni, melyik vevőd nem fizetett melyik partnered felé nem rendezted még a tartozásod. És végül de nem utolsó sorban: az év folyamán folyamatosan információt kapsz a vállalkozásod eredményéről. Ilyen módon megalapozott döntéseket hozhatsz a vállalkozásoddal kapcsolatosan.
Oktatás:
Számvitel/Adózás oktatás
vállalkozó 10.000 Ft/60 perc + áfa-tól
Számvitel gyakorlati oktatás
kezdő könyvelő 9.000 Ft/60 perc+áfa
Oktatási csomagok:
Igény szerint, kezdeti megbeszélést követően oktatási csomagot dolgozok ki részedre a Téged
leginkább érdeklő kérdésekből. Ha lefoglalsz nálam 5 alkalmat, a fenti árakból kedvezményt
biztosítok.
Így az óradíj:
Vállalkozók esetén 9.000 Ft/60 perc+áfa-tól
Kezdő könyvelőknek 8.500 Ft/60 perc+áfa
Adótanácsadás vállalkozások 15.000 Ft/60 perc+áfa
Adótanácsadás magánszemélyek 12.000 Ft/60 perc+áfa
Szja bevallás magánszemélyek 10.000Ft+áfa-tól
Felmérés: 20.000 Ft/óra
A felméréstől és a probléma komplexitásától függően a javaslat kidolgozása egyedi árajánlatot
igényel.
Amennyiben irodánk végzi vállalkozása könyvelését, eseti adótanácsadás esetén a fenti adó
tanácsadási díjakból 30% kedvezményt biztosítunk. Könyvelés és folyamatos adó tanácsadási feladat
külön árajánlat kidolgozását igényli.
KATA-s egyéni vállalkozó 10.000 Ft/hó+áfa-tól
Átalányadózó vállalkozás 12.000 Ft/hó+áfa-tól
Vszja szerinti 15.000 Ft/hó+áfa-tól
Bérszámfejtés 3000 Ft/hó+áfa
Könyvelési díjak 25.000 Ft/hó+áfától. A könyvelési díjak egyedi ajánlatot igényelnek, mert változnak
forgalom és a feldolgozandó számlák függvényében.


